Alla inlägg den 31 juli 2012

Av Behöver du inte veta - 31 juli 2012 20:01

Idag har jag upplevt ångesten från helvetet. Har självmordstankar och planer, och fick panik att inte ens kunna skada mig själv. Blev ledsen för att jag känner så här, och tårarna rann... Jag mår nog inte så bra. Varför jag ens mår så här är ett mysterium. Vill leva men orkar inte med tankarna och att må så här. Det är inte ett värdigt liv. Sitter i mellan viljan att leva och viljan att dö, kan inte ta beslut, allt är kaos. Godnatt!

ps. Jag har min familj och mina djur, måste försöka kämpa för deras skull.

Av Behöver du inte veta - 31 juli 2012 08:01

Jag har haft mycket ångest senaste månaden och har haft "dåliga" tankar. Det ärsom tvångstankar, jag får dem fast livet är bra. I alla fall sitter jag nu på psyk frivilligt fast mot min vilja. Läkaren så att jag har inget annat val än sitta här... Har fått nån ny medicin, för tydligen slutar antidepp medicin fungera ibland när man ätit dem några år. I alla fall, det är inte så illa. Förhoppningsvis får jag åka hem imorgon, fast jag tror läkaren motsätter sig det. Jag mobilen att lyssna på musik med i lurarna... Det blir bättre, så får stå ut... ;)

Presentation


"Det som inte dödar det gör en starkare?"

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards