Alla inlägg under augusti 2012

Av Behöver du inte veta - 31 augusti 2012 11:39

Sitter där jag sitter över helgen. Inget annat att göra än gilla läget, fast jag inte gillar det. Ibland måste man bita ihop och stå ut.. Jag fixar detta!!

Av Behöver du inte veta - 31 augusti 2012 10:43

Är så trött på den här skiten, vill bara hem.

Av Behöver du inte veta - 30 augusti 2012 17:30

Ibland går saker bra i tillvaron, även fast situationen inte är den bästa just för stunden. Det blir nog bra till slut!! :-)

Av Behöver du inte veta - 30 augusti 2012 09:57

Det blev ingen bra dag. Klockan är bara 10 och jag har redan haft en ångestattack.Dagens bästa att se frem emot: jag ska få handlat godis och frukt. Förhoppningsvis även cigg.

Fan vad jag längtar hem!!!!

Av Behöver du inte veta - 30 augusti 2012 07:50

Har sovit ganska bra i natt, trots att jag mest sov igår. Det känns inte som om det ska bli en fantastisk dag, men den kan bli okej. Inga orosmoln i sikte i alla fall. ;)

Av Behöver du inte veta - 29 augusti 2012 17:01

Den här dagen har gått åt till att sova. Sov dåligt inatt, och jag behöver väl helt enkelt sömn. Har inga pengar på mobilen, vilket är irriterande. Kan inte ringa och prata med någon. Fick en kul bild av min syrra som hon hittat på nätet, så avslutar detta inlägg med den. Den på bilden kunde varit jag. Ha ha!

Av Behöver du inte veta - 29 augusti 2012 08:25

Glömde lägga in bilden. Jag visar den enbart för att visa hur illa det kan bli om man inte får hjälp i tid, och att man kan må så dåligt att man utsätter sig själv för saker.

Benet läker och nu efteråt minns jag inte riktigt vad som hände... Det är sån här jag är. Jag lider av emotionell instabil personlighetsstörning, inkluderar depression och ångest. Jag har svårt att hantera impulser och ångest.

Hjälp mig, annars dör jag till slut!!! :-o

Av Behöver du inte veta - 29 augusti 2012 08:16

Varför plågar jag mig själv? Varför utsätter jag mig själv för fara? Jag kan vara glad och uppåt, för att i nästa stund vilja slippa leva. Jag har svåra smärtot i benen, och.igår brände jag mig allvarligt på handen med 2:a gradens brännskador som följd. Jag är inte sjuk, jag har en emotionell instabil personlighetsstörning, förr kallad Borderline. Jag har bra perioder och då lever jag som andra "normala" människor. De här "svackorna" är allvarliga, då jag utsätter mig för farliga handlingar. Många gånger är det som en tvångstanke, något jag bara måste göra för at inte få ångest.

Nej, jag ser inte livet i svårt eller vitt, livet innehåller både bra och dåliga sidor, presom människor. Jag hatar mina skov då jag.mår.dåligt Jag blir impulsstyrd och kan inte kontrollera min ångest och mina tankar.

Man mår inte bra när man gör så här mot sig själv. Ska börja i DBT-behandling, hoppas det blir bättre då.

Ovido - Quiz & Flashcards