Alla inlägg den 30 mars 2012

Av Behöver du inte veta - 30 mars 2012 20:57

Jag är ute på landet. Härligt. Jag har varit ute i skogen idag med hundarna, det är verkligen härligt att se dem lyckliga. Det är skönt att vara ifred och bara ha hundarnas sällskap, och ha fågelkvitter som bakgrundsljud.  

Hade med kameran i skogen och fotade massor, såklart. Fick ett par riktigt bra foton på hundarna. Hoppas att de ser lika bra ut när jag lägger in dem i datorn och ser dem i större format.   


Jag är fortfarande inte på topp. Har många negativa tankar, men försöker att ta fram det som är bra. Tröstäter när jag känner mig stressad/får ångest... lite skillnad mot de senaste två månaderna när jag knappt ätit alls. Känner mig fet... Jag känner mig så trött och ibland känns det som jag är en vandrande geléklump som skulle kunna smälta bort där jag är. Ibland orkar jag knappt gå någonstans, jag är verkligen jättetrött. Ibland orkar jag inte vara social, samtidigt som jag inte vill vara ensam. Imorgon ska bli en bättre dag. Jag måste fokusera på livet här och nu. På den här stunden. Just nu är det ganska okej...


 

Av Behöver du inte veta - 30 mars 2012 13:01

Ibland vet man inte om man är på rätt spår. Det är bara att gilla läget och hoppas att det visar sig vid nästa station...

 
Av Behöver du inte veta - 30 mars 2012 10:29

Igår gjorde jag en "sittbräda" åt katterna, där de kan sitta på balkongen och titta på fåglar eller annat. Katter gillar ju att sitta högt upp, så jag satte den uppe vid balkongräcket. Jag tog två "hållare" till balkonglådor och skruvade fast den i en bräda. Det hade varit lättare om man haft en skruvdragare, men jag drog i dem för hand. Jag trodde inte att jag skulle klara det med mina dåliga händer, så jag var stolt när jag lyckades. Katterna gillade min uppfinning.  


Nästa projekt blir att ta bort de gamla klösställningarna och införskaffa nya... 


 


Ps. Nej jag har inte den finaste balkongen, men katterna är nöjda då den mest är till för dem på sommarhalvåret. 

Presentation


"Det som inte dödar det gör en starkare?"

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards