Alla inlägg den 20 april 2012

Av Behöver du inte veta - 20 april 2012 13:46

Jag har haft fullt upp i veckan då jag ensam tagit hand om barnen när deras pappa är i Spanien. Det har varit slitsamt, men nu är det äntligen fredag så vi kan ta det lugnt. I morse var jag sååå trött och dottern fick vara hemma från dagis för jag orkade helt enkelt inte gå iväg med henne. Fick hem den utlånade hunden idag, så nu är hon hemma igen. Vi får se när hon åker till extramatte igen. Nu har jag varit och storhandlat, det var inte alls roligt att gå i snöblandat regn. Sen var barnvagnen full av kassar så det var tungt (svettigt) att ta sig hem med den igen. Var till apoteket och hämtade ut lite medicin, så nu kanske jag kan få sova lite inatt. Lider ju av ångest, särskilt kvällstid och vaknar upp flera gånger per natt.


Nu har jag packat allt vi ska ha med oss till landet, vi åker om en timme ungefär. Skönt ska det bli. 


Jag önskar dig som läser detta en trevlig helg!

Presentation


"Det som inte dödar det gör en starkare?"

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards