Alla inlägg den 7 februari 2012

Av Behöver du inte veta - 7 februari 2012 08:59

Jag sitter och hinkar i mig kaffe utanför avdelningen... Dead by april dånar i lurarna medan jag surfar runt på internätet med mobilen. Känns som jag har mikro ryckningar. Måste trappa ner mina höga doser Tradolan. Det är ett morfinliknande preparat som jag tar mot min svåra värk. De ger mig svår abstinens bara få timmar efter att jag tagit en. Alltså måste jag trycka i mig smärtstillande hela tiden, oavsett om jag har smärtor eller inte. Abstinensen skapar ångest. Jag mår bra om jag tar tradolan, vilket jag nu gjort för en stund sen. Ska få träffa en läkare, hoppas på att få hjälp med att trappa ner Tradolanen. När det är gjort kan man se vad det är som gnager i mitt innersta. Plötsligt inser jag.... Jag är en tablettmissbrukare.... :-(


 Not. Jag fick börja med Norspan plåster på egen begäran. Jag behöver inte tänka på tabletterna längre, utan byter plåster en gång i veckan. Det släpper ut en viss dos varje dag, så jag hela tiden får i mig lite lite smärtstillande. Jag tar alltså inte tradolan/tramadol längre alls.  

Presentation


"Det som inte dödar det gör en starkare?"

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards